Ämne: Plastikhuset
Visa ett inlägg
  #27 (permalink)  
Gammal 2010-02-07, 17:40
kalmarit kalmarit är inte uppkopplad
Member

Reg.datum: Nov 2009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lillie Visa inlägg
Ja, precis, det är gör svårt att ta sig upp när man väl kommit ner! Haha! Jag är uppe och går, börjar bli raslös, van att hålla igång men det är ju omöjligt. Har du hittat en sport Bh med knäppning fram? Hur svullen är du nu? Jag ser bara två fula tejpade strutar! så jag har ingen aning om hur det ser ut. Behöver man vara orolig för kapselbildning mm. tror du?
Ja, det är svårt att vara så stilla. Jag är uppe och pysslar lite med grejer som vanligt, men märker att jag blir trött så jag sover rätt mycket. Väldigt olikt mig Jag har inte lyckats hitta nån sport-BH med framförknäppning, verkar inte finnas här i stan. Köpte en vanlig som man drar över huvudet och det har funkat bra hittills. Man tar ju inte på och av den så ofta som tur är

Haha, jag blev av med de svullna strutarna igår och det var ju en lättnad kan jag säga! Såg ju inte klokt ut när man var så tejpad! Har tejpen kvar på översidan en vecka, sen får vi se hur det ser ut. En klar formförbättring sen igår iaf Är väldigt svullen och brösten känns helt stenhårda, men antar att det är normalt?

Jag tog kapselförsäkring på ett år, frågade Pär om de hade det, och han sa att han kunde erbjuda det eftersom jag ändå ställde frågan. Det är såklart alltid risker, men just nu försöker jag att undvika tankar i de banorna och vara glad att äntligen ha bröst

Hur mycket har du lagt in? Hur mycket hade du innan?
Kram

16/12 -09 Konsultation Citadellkliniken, Tuve Mårtensson
15/1 -10 Konsultation Plastikhuset, Pär Danielsson
4/2 -10 Op, Plastikhuset, Pär Danielsson -Nöjd hittills!

300cc Mentors medium plus profile, cohesive 1, otexturerade
1,65 lång, 55 kg
Svara med citat